2014. május 3., szombat

Második rész

Lian

Az első hetünket sikeresen lezártuk. Igaz, hogy ketten összesen legalább ötven zöld-lila foltot szedtünk össze a folyosókon való tolongás során, de élünk. Ennek örömére kitaláltuk, hogy a péntek esténket egy No Rules nevű főiskolai bárban fogjuk tölteni. Igazából semmi köze nincs a Müvihez, de mivel ez egész közel van a kolihoz mindenki idejár nagyjából. Legalábbis így hallottuk. Meséltek még egy, azt hiszem Beast nevű klubról, amit szintén a Müvisek foglaltak be, de az inkább hasonlít egy drogtanyához, mint kulturált szórakozó helyhez. 
Liv - hűen magához - felvette a kedvenc szaggatott, fekete farmerét és AWESOME feliratos felsővel, vörös Vanssel és bandanával.(x) Asami kicsit standosra vette a figurát. Szürke, pamuthoz hasonló vékony anyagú egybe ruhát és sarut viselt.(x) Hihetetlen de ez neki teljesen előnyös volt. Ne kérdezzétek hogyan csinálta, de esküszöm jobban nézett ki, mint mi ketten Livvel. És, hogy ne feledkezzünk el rólam se, egy fekete, hosszú ujjú, hasvillantós pólót vettem fel, koptatott és szaggatott rövidnadrággal, valamint amerikai mintás Vanst.(x) Magamhoz képest hihetetlenül hétköznapian öltöztem fel. Általában még akkor is úgy nézek ki, mint aki divatbemutatóra megy, mikor csak egy liter tejért megyek a kisboltba. 
 - Hogy tudod minden második kirakatban megnézni? - kérdezte szemöldökét felhúzva Asami Livtől.
 - Úgy, hogy félek, hogy ez a kendő túlságosan felcsúszik vagy elmozdul és úgy fogok kinézni, mint egy puli - adta diplomatikus válaszát Livia - Meg amúgyis. Mintha én lennék az egyetlen aki ezt csinálja.
 - Két fajta nő él ezen a földön, aki minden lehetséges tükröződő tárgyban megnézi magát, és aki csak a fürdő tükrében nézi magát mikor készülődik - helyeseltem bólogatva.
 - Ámen sista' - tette össze kezeit Liv.
A bár kívülről borzalmasan lepukkantnak látszott, de belülről valami rohadt jó volt. Kicsit hasonlított az HIMYM-es McLaren's-re és a Jóbarátokban a kávézóra is. Voltak asztalok, boxok egyaránt, pultnál is helyet lehetett foglalni, de a pulttól egy öt méterre volt található egy viszonylag nagy, félkör alakú színpad is. Az egész hely tiszta hangulatos volt. 
Liv vállalta magára, hogy elmegy italért. Míg a pultnál álldogált, mi leültünk egy oszlop melletti asztalhoz.

Olivia

Nem vagyok oda érte, mikor a vendégek elkezdenek nyavalyogni a kiszolgáló lassúsága vagy bénasága miatt, mert mikor néha hétvégente a La'Jaimban dolgozunk Liannal, nekünk se esne jól, de amit ez a pultos srác lerendezett az már röhejes volt. Az, hogy konkrétan nem tud három poharat megtölteni csapolt sörrel már egyszerűen nevetséges. Majdnem tíz perc alatt sikerült szegénynek a sörös móka, mielőtt még kimondta volna a "nyugodtan menj, majd kiviszem én" mondatot felkaptam a három poharat és elsiettem a pulttól. 
 - Ez gyors volt - bújta telefonját Sami.
 - Haha - grimaszoltam - Fizetni ti mentek, mert én ezt még egyszer nem várom ki. 
 - Hát én biztos nem - mosolyodott el boldogan Sami drága - Fél óra múlva mennem kell. Közbe jött valami..
 - Aha - kortyolt bele Lian italába - És helyes a srác?
 - Mi?! - jött egyből zavarba. Valahogy az ázsiaiak sokkal aranyosabbak, mikor zavarba jönnek.
 - Asami - néztem rá vigyorogva - Attól még, hogy csak egy hete ismerünk, még nem vagyunk hülyék. 
 - Bizony - bólogatott egyetértően Lian - Ráadásul nem tudod elhallgatni, se elrejteni. Főleg előle - mutatott rám - Pszichológus hallgtó, szóval a szempillád állásából megmondja, mikor milyen a viselkedésed.
 - Egyenlőre csak azt látom a szempilláin, hogy túl sokat használ szempillaspirált és hogy kölcsönadtad neki a Max Factor dúsítósat - nevettem el magam - Amúgy igaza van. És mivel ezt tanulom titeket foglak kísérleti egérkéimnek használni - néztem rájuk sejtelmesen - Szóval, hogyha megkérdezem, hogy vagytok nem akarom azt a választ hallani,hogy "Jól".
 - Ezentúl csak bőgve fogok elmesélni mindent - forgatta szemeit Lia.
 - Na ezt gyorsan igyuk meg mert nemsokára mennem kell - csapta le telefonját az üvegasztalra és kapta fel poharát Asami - Egészségünkre!
 - Az első hetünkre! - koccintottam Asamival.
 - Ránk, az első hétre és Asa csodás alakjára amit ezzel a gönccel úgy eltakar, hogy mégis jól áll neki! - hadarta Lian, majd hozzáérintette poharát a mienkéhez.
Innentől az idő igen gyorsan telt. Asami percek alatt eltávozott, a bár szinte tele volt. Liannel hatalmas értelmiségi beszélgetéseket folytattunk értelmetlen dolgokról - negyed órán keresztül vitáztunk azon, hogy az almás-mézes vagy az avokádós arcpakolás a hatékonyabb.. értitek. Mikor lezártuk az arcpamacs témát egy három fiús banda lépett a fel a bár színpadára. Nem igazán foglalkoztunk velük, Lian elkönyvelte magába, hogy a felhőkarcoló magasságú szöszi tetszetős és folytattuk a beszélgetést. A mini koncert elején bemutatkoztak, de egyszerűen képtelen voltam emlékezni a nevükre. Igazából mindegy is volt, jó volt amit játszottak, de annyira nem fogott meg. 
Mivel a sör nem volt annyira nőies ital és egy csöppet erős szagot is generált így úgy döntöttünk egy kólának jobban örülnénk most már, hajnali egyhez közeledve. 
Szerencsére a teszetosza kis srácot leváltotta egy harminc év körüli szakállat növesztő pasas aki félperc alatt lezavarta a kiszolgálást. Az asztalunk felé tartva észrevettem egy rám vigyorgó barna fejet, fél másodperces gondolkodás után leesett ki is szuggerál tekintetével. Mikey!
 - Lia, drágám, bogaram - tettem le a kóláját elé.
 - Mit szeretnél, Olivia? - tudja, hogy nem szeretem ha így hívnak. Nagyon jól tudja. 
 - Köszönök az egyik ismerősömnek. Öt perc és itt vagyok - öleltem át a nyakát, majd a fülébe suttogtam - Addig nézd le a dobosról a pólóját.
 - Már fél órája azon vagyok - húzta ki magát, és ropogtatta ki ujjait. Ez egy bolond nőszemély, de imádom.
 - Livi, Livi - állt fel Mikey, mikor odaértem és megölelt - Hát nem csak Hersmelh óráján látlak? 
 - Mint látod - dőltem neki a box oldalának ahol ült haverjaival - Mi újság?
 - Kieresztjük a fáradt gőzt - huppant vissza helyére - Ja, amúgy srácok, Ő itt Livi, Olivia Maxine Gomez. Livi, Ők itt Ashton, Calum és Luke.
 - Hello - szinkronköszönés.. A kedvencem.
 - Tetszik a kendőd - mutatott a fejemre kötött bandanara a göndör szőke, Ashton.
 - Tied se rossz - mondtam mosolyogva. Ash homlokára egy kicsit sötétebb volt kötve.
 - Nekem már most szimpatikus vagy - elégedetten dőlt hátra - Aki bandanát visel az nem lehet rossz ember. Jó csajokkal haverkodsz Michael.
 - Amúgy - néztem barna barátomra - Honnan tudod a középső nevem? Mert azt nem rémlik, hogy említettem volna. 
 - Nem mondtad. De instagrammon az a neved, hogy Olivia Maxine, aztán kisakkoztam - vigyorgott büszkén.
 - Wow, Mike, mit keresel te itt, neked a NASAnál a helyed - jegyezte meg cinikusan a sötét hajú srác, Colin. Azt hiszem..
 - Humorgép Calum akcióba lépett - grimaszolt rá Mike.
Calum! Az!
Itt még egy kicsit szívták egymás vérét, amin csak jót nevettem. Liant nem hatotta meg annyira távollétem, ugyanis szüntelen a dobos szöszkét nézte, vagy telefonját babrálta. 
A színpadon lévő banda bejelentette, hogy ez az utolsó szám a ma este folyamán.(x) Ezt a dalt valahogy sokkal jobban adták elő vagy nem is tudom. Egyszerűen jó volt hallgatni. Simogató volt mind a hangszerek, mind az énekes hangja.
 - Ahh - sóhajtottam - ez rohadt jó.
 - Az túlzás, hogy rohadt jó - horkantott fel a felzselézett szöszi ,Luke.
 - Kinek mi - rántottam meg vállam - Szerintem ez eddig a legjobb.
 - Elmegy - értett egyet Calum a mellette ülővel.
 - Oké, az arcotokon egyértelműen undor van - néztem rájuk - kérem a mesét.
 - Rivális banda, ennyi - nézett rám Ashton.
 - Miért ti is zenéltek? - lepődtem meg.
 - Ejnye, Michael Gordon Clifford! - boxolt bele vállába Ashton - Instagrammon van eszed baromkodni, de a legfontosabb dolgokat meg se említed a hölgynek!
 - Gordon? - mosolyodtam el.
 - Könyörgöm ne - nézett rám halálosan komolyan.
 - Nos Olivia - emberek, ráz a hideg - Mi vagyunk a 5 Seconds Of Summer, feltörekvő pop/rock banda Sydney szívéből - magyarázott Ashton.
 - Miért 5 Seconds, ha négyen vagytok? 
 - Nem függ össze - rázta a fejét Mikey.
 - Oh..
 - És velük - mutattam az éppen pakoló bandára - mi bajotok?
 - Az, hogy rivális banda - adta meg a diplomatikus választ Luke.
 - Ez olyan, mint a The Wanted és One Direction, Taylor Swift és Demi Lovato, Beyonce és Shakira.. - sorolta Calum.
 - Beyonce és Shakira jóban vannak.
 - Csak megjátsszák - rántotta meg vállát Cal.
 - Liv, menjünk - fogta meg derekam Lian.


Ahoi drágák.
Íme itt egy új, friss, ropogós, unalmas részecske.
Nagyon sajnálom, hogy későn hoztam és unalmas is de hajnali 2:02kor ez a max amit ki tudtam hozni magamból.
Remélem tetszett azért :)
Byee
U.I.: köszönöm a 3 feliratkozót és majd' 300 megtekintést <3

2 megjegyzés:

  1. Szia!:) Siess a következővel, mert ez is nagyon tetszett:333

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Fhú, nem fogod elhinni, hogy találtam rá a blogodra, mindenestre vicces :D (képet kerestem az 5SOS fanficemhez, mire kidobta a régi the Wanted-es blogod, a profilodon meg megláttam ezt. :D ) tetszik a sztori, jól írsz, lendületes, kaptál egy új olvasót! :)
    xx Chloe

    VálaszTörlés